Visuell Identitet

Gjør din bedrift gjenkjent med en visuell profil og sterk identitet

Start Prosjekt

Visuell profil

En visuell profil er rammeverket for din bedrifts identitet. Jo tydeligere rettlinjer du har å forholde deg til, desto sterkere kan du gjøre merkevaren din.

Farger

Farger er viktige for å gi mennesker en sjanse til å kjenne deg igjen. De formidler mye følelser uten å si et ord, de går inn på et ubevist plan.

Med en tydelig fargeprofil med 2-4 farger + nyanser får du en tydelig ramme å forholde deg til i all ditt markedsføringsmateriale. Fra nettsiden, til visittkort, brosjyrer og videre.

Fonter

I alt markedsføringsmateriale og på nettsiden er fonter en viktig del av hvordan du kommuniserer med ditt publikum.

Ved å sette rettlinjer for hvilke fonter du bruker, blir din visuelle profil solid.

Logo

En logo er en naturlig del av en merkevare. Bruk din logo i all din kommunikasjon for å gjøre den synonym med deg. Logoen trenger ofte å være i flere former og versjoner i dag. Den skal kunne brukes på mørke og lyse bakgrunner, i farge og svart/hvitt, En horisontal, en kvadratisk og muligens også en vertikal.

Ved å bruke din visuelle profil i logoen blir din logo akkurat til det du vil – et symbol som folk gjenkjenner som din.

Markedsføringsmateriale

Fremstå som den profesjonelle forretningsperson du er, med markedsføringsmateriale som står i stil med din visuelle profil. Rammeverket ligger til grunn for å designe:

  • Visittkort
  • Brosjyrer
  • Flyers
  • Posters
  • Annonser
  • Digital grafikk

Med en tydelig grafisk profil i all din kommunikasjon bygger du en helhetlig identitet.

Klar for å gjøre din bedrift gjenkjent?